Hoe kan ik een abonnement afsluiten?

  • Kies welke koffiebonen je zou willen ontvangen (meerdere soorten is mogelijk).
  • Kies het grammage
  • Kies koffiebonen of een specifieke maling
  • Kies de frequentie (wekelijks, 2 wekelijks, maandelijks)
  • Druk op de knop Abonneer en reken af of voeg nog een koffiesoort toe.
  • Het kan zijn dat je de koffie later dan de gekozen datum ontvangt. De bank heeft soms 2 tot 4 dagen nodig om de automatische incasso te verwerken.

Hoe betaal ik voor mijn abonnement?

Bij het afreken proces geef je toestemming om automatisch het bedrag van jouw rekening te laten schrijven als je weer een nieuwe bestelling ontvangt.

Hoe kan ik mijn abonnement wijzigen?

In jouw account bij het kopje ‘abonnementen’ kun jij je abonnement wijzigen.

Annuleren: Je abonnement stopzetten

Adres wijzigen: Wijzigen van jouw factuur- of verzendadres

Annuleer volgende bestelling (bestelling overslaan): Bestelling overslaan, jouw volgende levering komt een periode later.

Verstuur nu en houd mijn planning: Als je eerder koffie nodig hebt en je huidige schema wilt behouden.

Verstuur nu en pas mijn planning aan: Als je eerder koffie nodig hebt en je schema wilt aanpassen vanaf vandaag.

Vernieuw nu

Bestelling bewerken: Jouw bestelling aanpassen naar bijvoorbeeld andere koffiesoorten of aantallen aanpassen.

Pas datum aan: Kies een eigen datum van verzending.

Kan ik een bestelling doen zonder abonnement?

Dat kan zeker! In onze webshop kun je onze koffiebonen naar wens bestellen. Naast onze koffie kun je ook onze theeën en tisanes bestellen en alles wat je nodig hebt om koffie en thee te bereiden.

Verzending & afhalen

Momenteel verzenden wij alleen nog binnen Nederland. Boven de 65,- euro zijn de verzendkosten gratis en daaronder zijn de kosten zijn €6,95.

Je pakket wordt verstuurd met PostNL.

Je kunt je pakket ook afhalen bij onze vestiging in Amsterdam (Maasstraat 84) of bij onze branderij in Boesingheliede (IJweg 507E).

Zit er een minimum afname aan een abonnement?

Als je voor de eerste keer een abonnement afneem, dan moet je minimaal 3 keer een bestelling afnemen. Daarna kun jij je abonnement opzeggen wanneer jij dat wilt.

Waarom heb ik mijn bestelling niet ontvangen?

  • Het kan zijn dat je de koffie later dan de gekozen datum ontvangt. De bank heeft soms 2 tot 4 dagen nodig om de automatische incasso te verwerken.
  • Het kan zijn dat de automatische betaling niet is doorgekomen. Neem telefonisch contact met ons op 023-5123094 of stuur een e-mail naar verkoop@brandmeesters.nl

Ik wil een abonnement cadeau doen

Binnenkort kun je een abonnement cadeau doen. Schrijf je in op onze mailinglijst en wij houden je op de hoogte.

Ik heb een andere vraag

Hebben we je vraag niet kunnen beantwoorden? Laat je gegevens achter door het contactformulier in te vullen, dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op!